dimarts, 13 de març del 2012

L'experiència de fer un blog

Hola bloggers! Durant tot un trimestre he estat editant aquest blog de moda a la classe d'informàtica. M'ha agradat molt fer-lo perquè he tingut una nova experiència i he après com funcionaven moltes eines relacionades amb un blog i pàgines web. Gràcies a les sessions tècniques, les rúbriques i tot el material didàctic que el professor ens va proporcionar, tots hem pogut fer un blog sobre el nostre hobbie favorit. A més hem treballat molts conceptes que crec que en un futur poden ser-nos útils i molt importants. Per mi, fer el potcast ha sigut el millor, ja que et tema dels audiovisuals m'atreu moltíssim. També cal dir que he entès una mica el codi HTML i he conegut què era, perquè abans tenia curiositat per aquest tema però no en sabia res. Penso que està molt bé que els nostres professors vulguin que desenvolupem la nostra autonomia en aquesta matèria, ja que així podrem ser cada dia una mica més deductius i aprendre noves coses nosaltres mateixos amb molt poca ajuda externa. En el cap de la informàtica i de les noves tecnologies és un aspecte molt important, ja que el futur es dirigeix cap allí. Un altre punt a favor d'aquest treball és que com que m'agrada redactar m'ho he passat força bé escrivint els articles. Crec que l'experiència ha sigut molt enriquidora i no hi ha hagut res que no m'agradés. Moltes gràcies per llegir el meu blog!

1 comentari:

  1. gracias mirian por comentarme precioso post besosss. http://dolcevirginia.blogspot.com.es

    ResponElimina