dimecres, 1 de febrer del 2012

Potcast d'iModa

Hola bloggers! Aquí teniu un petit potcast del meu blog penjat a YouTube. Dura aproximadament 1 minut, perquè s'ha d'assemblar a un clip publicitari. La primera "cançó" que sentireu l'he fet jo amb un programa d'edició de so (virtual DJ), i la segona és un mix de Geert Veneklaas. Vaig triar aquestes dues perquè em va semblar que eren les que quedaven més bé amb el tipus d'imatge,vídeo i el missatge que es volia transmetre. Totes les fotos i gravacions estan preses amb la meva càmera de fotos o amb el mòbil, per tant són totalment lliures. Hi surt roba, maquillatge, colònies i també alguna imatge meva. Primerament al potcast hi apareix un títol i una seqüència ràpida de moltes fotografies. Després d'això hi ha el vídeo gravat amb el mòbil i tres de més curts amb més qualitat. Seguidament un títol ho interromp, i apareix el meu blog. Finalment una sèrie de títols i d'imatges et descriuen què pots trobar a la pàgina d'iModa. Per acabar hi ha els crèdits. El vídeo està muntat amb el Movie Maker, un programa d'edició de vídeo del Windows. Qui vulgui muntar audiovisuals d'una manera fàcil i senzilla pot obtenir-lo gratuïtament AQUÍ.

El Movie Maker era una de les eines que havíem de fer servir aquest trimestre a l'optativa d'informàtica. El següent vídeo explica en pocs minuts de manera senzilla i entenedora com podem muntar un potcast nosaltres mateixos. També el podeu trobar al blog d'un dels meus professors de la matèria. A la sessió tècnica que vam fer a l'institut sobre l'edició de vídeo i el YouTube ens van proporcionar dos enllaços interessants, per si necessitàvem ajuda a l'hora de fer el curtmetratge, de penjar-lo i incorporar-lo al nostre blog. Un enllaç dóna instruccions de com fer un vídeo amb el Movie Maker i l'altre explica com "embedir-lo" al nostre espai web.

Espero que us agradi i us serveixi.

1 comentari: