divendres, 24 de febrer del 2012

M'agrada!

Hola bloggers! Molts dels alumnes que fan informàtica amb mi van proposar als professors de fer servir el Facebook com a eina, aquest trimestre. És una de les webs 2.0 més importants del món. Així doncs el vam utilitzar per penjar i disseminar el logo, els articles i el potcast. Podreu veure quants "m'agrada" ha rebut a cada escrit que hi he penjat. També hi haurà un link per si hi voleu accedir directament.
Vaig compartir tot això al meu mur i al mur del gurp secret d'Informàtica de 4t.

Els principals articles que s'havien de penjar són:
-Art. 1: iModa: 3 m'agrada
-Art. 2: La moda i Internet: 10 m'agrada
-Art. 4: Una enquesta per a vosaltres: 49 m'agrada
-Art. 5: Potcast: 18 m'agrada
Logotip: 19 m'agrada
Text animat: 5

TOTAL: 80 m'agrada














Altres articles amb m'agrada:
-El blog en general: 22 m'agrada
-Art. 0: Per què?: 4 m'agrada
-Art. 8: Tres blogs de 4t: 12 m'agrada
-Art. 9: Calaméo: 2 m'agrada

TOTAL: 40 m'agrada


Moltes gràcies per la vostra col·laboració al Facebook!

(Nota: Gairebé tots els enllaços van al grup del Facebook on estan penjats.)

2 comentaris:

  1. Hola!
    M'encanta aquest blog! Es nota que cada racó està pensat al detall i fet amb molt d'interès.
    Espero que segueixis endavant perquè la idea és molt bona.

    Salut i felicitats!

    ResponElimina
  2. Aquest blog és tot un orgull, has fet una feina molt molt bona. La teva creativitat no té límits i a tu Miriam la inspiració sempre t'agafarà treballant, enhorabona i disfruta.

    ResponElimina